2013年6月2日日曜日

9歳のお誕生日プレゼント4 Presents for Moku's 9th birthday 4

5月は毎週お誕生日をお祝いしてもらったみたいに思えます。
In May, it sounds like we have birthday parties every week.

勝手な方向を見ている子がおおいですが、かえって面白いです。
Most dogs was looking at the different direction. I think that is more interesting.

また、9歳のお誕生日プレゼントをもらってきました。いつまでお誕生プレゼントをもらってくるんだろうと思っていたら、ついに月末までもらってきました。きっと来月はありません(当たり前です)。

Moku got birthday presents again. I wonder how often he could get the presents. It is the end of May already. It must be nothing at the next month (of course).

アゴを乗せておりますが、そういうものではありません。すばらしい写真集でした。びっくりです。モクマムは大騒ぎのてんてこまいをしておりました。
Moku put his chin on the photo book. The photo book was amazing. Mokumam got so excited.

こんなにでっかいのを頂けるのでしょうか。これだけ全部は私でも食べられません。
It looks too big for him. Even I cannot eat that all.

おてとおかわりをやらないと食べられません。動画はココです。
He had to do hand and change, before he eat that. The movie is here.

おてとおかわりをやったのに、やっぱり半分とられてしまいました。半分は、モクマムが食べます。モクの上前をはねてモクマムは埼玉名物のゆるきゃらになりそうです。動画はここです。

Even Moku did hand and change, couldn't get all. The half of the cake was taken by Mokumam. I am afraid that Mokumam got more weight and will be the Saitama mascot character. (usually most Japanese Mascots are not skinny. The movie is here.

半分でもでっかくてたべにくそうでした。動画をアップしましたが、いつも食べてるところばかり。食の細い息子よりたくさん食べるかも。動画はここです。

Even the half is still big and looks like it's not easy to eat. However, Moku always has a big appetite. I am afraid that Moku has a bigger appetite than Shinya. The move is here.

お父さんの蒲団を占領して寝ます。一人前に枕も使います。私のスペースはありません。
Moku took my futon, even used my pillow. No space for me.

0 件のコメント:

コメントを投稿